úù+=[ I&M Levelpack 2 ]=+ùú Terve vaan kaikki Wingsfanit siellä ulkona! Minä, eli Ilkka Sjöstedt (ILE), Matti Heikkilä (Masa) ja tällä kertaa myös Juha Rika (JR) olemme tehneet taas muutaman levelin teidän Wings-ystävien iloksi ( toivottavasti ). Jos toteat levelimme hyviksi, niin siitä olisi mukava kuulla. Nega- tiivistäkin palautetta saa lähettää, mieluiten hyvin perustein. _ ,$ Hyvää palautettakin parempi juttu olisi tämän paketin kopi- _ù' ,$$ oiminen, uppaaminen yms. kavereille, purkkeihin ym. Siis _ù' ,$$' tätä pakettia saa levittää täysin vapaasti, kunhan mi- ,$, ' ,$$' tään tiedostoa ei poisteta tai muuteta. Kannattaa ,$$$, ,$$'. tutustua myös meidän aikaisempaankin levelipa- $, ù',$$ø$$, ,$$' : kettiin joka löytyy ainakin MBnetistä nimel- $$, ,$$' `$$, ,$$' : lä I&MWLEV1.ZIP, sekä mahdolliseen tule- _ù' `$$,S$' `$$,$$' : vaan toutantoomme. Me otamme Wingsin .:'.....`$$$'.....`$$$'....: vakavasti! ;) `$` `$' INGS! Suurin osa leveleistä on piirretty sataprosenttisesti ite, kolmeen on ripattu $, grafiikkaa jostakin tai käytetty valmiita kuvia. Nämä kolme ovat playhell, $$, joka on Worms2:sen levelistä väsätty, softness, jossa on grafiikkaa Worms $$$. reinforcementistä ja ultimate arena, johon on hyödynnetty joitakin ku- $$$' via. Syy Wormsien grafiikan käyttämiseen on se, että ne sopii melko $$' hyvin Wingsiin ja näyttää kivalta. Käytetyt ohjelmat ovat Deluxe $' Paint II Enhanced, GrafX 2, Paint Shop Pro 4.12 (ja Adobe Pho- toshop 3.0. sekä joitakin ruudunkaappausohjelmia). Levelit ovat suunniteltu toimimaan Wingsin versiosta 1.20 eteenpäin. Voi olla että levelit toimivat aikaisemmissakin versioissa, tai sitten ei. Levelit ovat myös suunniteltu pelattavaksi flowing water -optio päällä. On myös suositeltavaa pitää parallaxit päällä maksimaalisen näyttävyyden takaamiseksi, sillä kuudessa levelissä sellaiset kuitenkin on. Vaikka tuskin kovinkaan moni pitää näitä asetuksia pois päältä, ellei koneen teho sitä vaadi. Voipi olla että meiltä tulee vielä ainakin yksi paketti tämän jälkeen, jossa tulee olemaan tällä hetkellä työn alla olevia leveleitä, joitakin ajat sitten keskenjääneitä, joita ehkä jaksaisi tehdä loppuun asti ja syistä tai toisista aikaisemmin julkaisemattomia leveleitä. Tulevaisuus näyttää... ù ù ùùù-ù--ù---ù----ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ· --ù-ù-ùù ù Kuvaukset ym. tarinaa leveleistä. Garden of the (Weird Ed's) Mansion GARDEN.LEV teh. ILE / ohj: DP Tätä tehdessäni keskityin lähinnä visuaalisuuteen, ja mun silmääni se näyttääkin (kaikessa yksinkertaisuudessaankin) aika hyvältä. Alunperin suunnitelmissa oli tehdä syksyinen metsä, mutta tällainen siitä sitten muovautui. Eihän leveleistä yleensäkään tule sellaisia kuin ne aloittaessa ajatteli, ainakaan mun leveleistä. Mutta mitä sitten? Huomasin muuten että leveli, ja varsinkin parallaxi, oli saanut vaikutteita alkuperäisestä Maniac Mansionista, tai oikeastaan sen introsta. Heat for normal game N-HEAT.LEV teh. ILE / ohj: DP Halusin jostain syystä tehdä alkuperäisestä heatista paremman version. Tämä versio näyttää kaikinpuolin paremmalta, koska muutin tummia värejä hieman miellyttävämmiksi, lisäsin leveliin hieman kolmiulotteisuuden tuntua ja tein dokauspaikat(~) huomattavasti paremman näköisiksi ja samalla vähensin niiden lukumäärää sekä tein niistä "dokattavat". Tämä on siis normaaliin peliin sopivampi. Playhell PLAYHELL.LEV teh. Masa / ohj: DP, PsP Nopea. Ei tahmaa edes kahdeksan pelaajan deathmachissa. Paitsi muinaisnuhapumpuilla (ja Windowseissa) :) Realistic REALISTI.LEV teh. JR / ohj: DP Pirun ISO, Graafista huumoria. Pari faktaa: Tämä on Juhan ensimmäinen leveli ja Juhalla ei ole edes Wingsiä. Eli annettakoon pienet puutteet anteeksi hänelle. Suositellaan lämpimästi seitsemän vastustajan kanssa, koska muuten saattaa tulla vähän tylsä ja orpo olo, kun ei löydä ketään... (Mies on nouse- va artisti, ja sit se teki tämmösen... ;) Softness SOFTNESS.LEV teh. Masa & ILE / ohj: DP, PsP, gfx2 -Oh no! My brais are getting soft! I see those clouds as stupid sheeps! Piti vaan tehdä leveli joskus aikoinaan Masan rippaamista Worms-kuvista, mutta sitten kieli lipsahti poskeen kun ehdotin puolivitsinä että tehtäisiin niistä lampaista pilviä. Dokauspaikat onnistuivat mielestäni hyvin. Technicolor TCHNCOLR.LEV teh. ILE / ohj: DP, PsP, (Photoshop) Colors by Technicolorhaukotus, eli oksennus. Yhtäkkiä rupesi tekemään mieli tehdä luolaleveli, jossa olisi paljon aneemisia värejä. Itse levelin tekemiseen meni yksi ilta (vaikkakin myöhemmin hieman parantelin sitä), eli tämä oli mun mittakaavassani pikaleveli, sillä yleensä mulla menee tolkuttomasti aikaa objektien piirtelyyn ja pikselinviilaamiseen, eli sinänsä mitättömien yksityiskohtien hiomiseen. Parallaxi syntyi toisessa illassa. Tämän kanssa muuten meinasi mennä hermot, koska jouduin hakkaamaan makelev.exeä vähintään kymmenen kertaa koska aina oli jotain pielessä, esim. vääriä värejä väärässä paikassa, jne... Huh.. Tree of Good and Evil TREE.LEV teh. Masa / ohj: DP, PsP Jungle meininkiä, hienot värit. Tässä on jotaan. Sitä on vaikea määritellä. Sitä jotaan... Ultimate Arena (final) ULTIMATE.LEV teh. ILE & Masa / ohj: DP, PsP Päätimme tehdä Äärimmäisen Areenan, joka olisi palloakin (se meidän leveli) parempi. Aluksi etsimme kuvan joka olisi tyylikäs ja sopisi taustakuvaksi, ja kun olimme valinneet sen futuristisen kaupunkimaiseman ja hieman muutelleet sitä, etsimme joitakin kuvia, joista voisi tehdä taustakuvaan kanssa sopivat reunat. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille joka keksii mistä kuvat levelin reunoihin on pieraistu. Eli me emme ole piirtänyt tähän leveliin paljon mitään. Jostakin saattaa löytyä tämän levelin aikaisempi versio, mut tää on parempi. Btw, korkeamman luokan matematiikkaa: Ultimate arena + 8 pelaajaa + pelkät ohjukset + normaali pelimoodi (+latausajat puoleen ja alusten kestävyyttä lisää) = Äärimmäistä Hupaa! ~ Tämä käyttämäni "dokauspaikka" termi on tullut siitä kun Autsissa näillä telakoitumisalustoilla oltaessa energiamittarissa vilkkui sana "docking". Siitä se kääntyi vaivattomasti dokauspaikaksi. Näin siis meillä. Jos sitä joku ihmetteli... "Dokauspaikka"... ILE kiittää ja/tai tervehtii: -MBnet -Koisti -Masa -Miika Virpioja -Junnu -Kaikki purkit, -Hermo mistä tää paketti -Hese löytyy. Minuun voi ottaa yhteyttä etanapostilla osoitteeseen: Ilkka Sjöstedt Kettulanmäentie 56 46910 Anjalankoski Tai sitten voi yrittää lähettää messua MBnetin kautta mun nimelle. Mä en muuten ole se Ile joka tekee musaa. (En ainakaan vielä tee) kiva jos tän joku viitsi lukea...